den där längtan..

Underbart väder idag ! har varit ute hela dagen & gått :) cyklade hem till mamma o hämtade bebis, sen va vi ute o gick, riktigt skönt. Skönt o rensa tankarna lite :) Sen gick vi hem till farmor & farfar o drack kaffe o fika :)
Sen hem igen! babblat med Jossebabe i hundra år i telefon idag också haha, det ska va vi till det ;D <3
Skippade ungvision idag, hade ingen lust, känner bara att jag är så trött på allting.
Jag har en sån längtan att träffa på dig någonstans! höhö ;)

menmen, nu ska jag snart gå in till pappa igen o åka o hämta pizza som vi ska kränga framför greys anatomy :)
Sen ska jag bara mååå o feta mig med godis framför tvn/datorn :) mums!


I force my eyes to open wide
God you made me cold inside

Kommentarer
Postat av: Jossebabe ;)

haha, älskar dig din tönt :)

2010-04-15 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0