...

Fyfan för allt :)

igår blev det att jag åkte hem till Josse o va med henne & jonte, sjukt kul. Massa skrattande blev det. Det behövdes verkligen! <3 sen hem & bara softade , kollade greys anatomy o lite så :)

idag skulle jag egentligen lekt med Jossebabe<3 , men istället blev det att ta itu med en massa. Lite blandande käsnlor när det gäller det egentligen.. men men vi får väl se. Det var ju iallafall inte en dag för tidigt. Annars har det bara blivit en massa tvättande idag ;p blöh. känns som om tvätthögen aldrig krymper. & för övrigt så har min data rasat! :@  klockrent va ändån att jag tog ett test på facebook om vad som hände ikväll o fick svaret "din data går sönder o du tar livet av dig"   hahahahah sjukt kul. Verkligen tajmat xD!

Fredag imorgon, ingen aning om vad som händer faktiskt, en del av mig vill bara ta det lugnt. & en annan vill iallafall dricka dricka några öl! haha beslutsångest till max. Ska iallafall va med Jossebabe tror jag :) så får se om det blir några öl för oss eller vad det blir :) <3

En vän som dig Josefin Cedergren borde alla ha! <3

Nej nu ska jag gå & klä mig. Michelle kommer snart....

see ya.

Hur ska jag få dig att förstå,
att när jag är ledsen vill jag hålla din hand.
Jag vill va i din famn,
det är enda platsen där jag vill vara.
det får mig att känna mig trygg o säker,
& för varje gång vill jag det bara mer.
Men fortfarande är där saker jag inte berättar,
som hur jag känner när du är långt från mig.
det är orsaken till varför jag går till attack
För jag är rädd att du inte lär komma tillbaka till mig.
Jag antar att jag är rädd att låta dig se,
hur mkt du egentligen betyder för mig.
För du kan hur lätt som helst krossa mitt hjärta,
krossa det bit för bit.
Men jag hoppas att du aldrig får en orsak till det,
jag ska göra mitt bästa för att behandla dig rätt & ge dig allt jag kan.
& även om jag ibland agerar väldigt dumt,
är bara för att mista dig skulle göra mig så sjukt ledsen.
detta är mitt sätt att säga hur jag känner,
ta det för vad det är , för det är på riktigt..


true friendship never ends. <3





Kommentarer
Postat av: Josse

Jag älskar dig mest i hela världen, bara så du vet :) du är världens finaste, min bästavän! <33

2010-04-23 @ 10:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0