Gaaalet!

underbart väder! synd man är sängliggande med feber o mega-förkyld o hela kalaset! :(  blööh.
Ska snart hem till farmor o farfar o äta middag :) mums!
Sen annars idag ska jag bara ligga o tycka synd om mig själv ;P Men antar jag få skylla mig själv som promenarade så bart ifrån fredriksdal till Knutpunkten i fredesnatt xD haha.
I fredes, fick jag verkligen upp ögonen för hur falska människor kan vara, och nu bryr jag mig inte mer. Är inte hur förlåtande som helst :) det var droppen. Som tur va har jag jossebabe hon sviker inte iallafall, så åkte hem till henne, megaledsen o megaarg, så ringde o väckte jim vid 5 tiden o sa han inte hade något val än att dricka öl med mig xD haha. Han som itne skulle dricka egentligen ;) hahah! gick bra? Well han kom till råå, så gick vi en runda på råå-strand o drack öl o jag beklaga mig lite! o försökte hitta ngn fest, så stack vi hem till han o mötte upp cliff så drack vi lite o sånt, sen begav vi oss till stan igen, ner till dickens träffade Emmylinn där också, efter Dickens stack vi till fredriksdal :) Emmylinn följde också med. sen efterfesta vi där en stund innan vi drog till miatorp o mötte upp dom andra där :) hade verkligen skitkul!
lördagen blev det kalas, kändes sådär kul efter fredagsnatten haha. Men men!
Efter det, orkade jag inte göra ett skit mådde inte alls bra xD så jag gick hem o sov :)
och vaknar idag megasjuk med feber o mår kass idag igen! :@
iallafall, så ryktas det att det blir sthlm så småningom :D yey! har aldrig varit där så ska hänga med Jim antagligen till någon där :) vet dock inte vilken helg det blir. antagligen ska jag flyga då för första gången också, så spännande xD hahaha! Sen kanske det blir malmö på fredag med tessie :) höhö. inte riktigt säkert ännu men vi får väl se.


Linda har köpt en megasöt dräkt , i loooove it! så den får hon inte ha ifred ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0