Jaha,jaha?

usch vad jag försov mig i morse. & till råga på allt, så när jag skulle börja cykla ner till bussen, så upptäcker jag att  cykel-jävlen har punka !! kan det börja bättre ?! haha, fick snabbt ringa farmor o hon kom som ett skott o hämtade mig o skjutsa mig iallafall, så blev bara sådär 2 timmar sen till ungvision o när jag kommer dit så upptäcker jag att min mobil är hemma! fyfan vad knas det kändes utan sin mobil :|  usch usch. aja, dagen kan ju bara inte bli bättre ellerhur? xD
men men

Sen nu har jag nyss kommit hem från ättekulla, har varit o kollat på när Filip tränat fotboll :) stått ute o kollat i 1,5 timme och fifan vad jag fryser nu. Men lagade cyklen iallafall ;D höhö.Så snart ska jag hoppa in i duschen o bädda ner mig framför DH o bara MÅÅÅÅ!
så skönt så :)




stänger av


Puss på er :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0