love it !

Blev inget ölande idag :) har istället varit med michelle, snackat ut en massa o sånt! åkte till råå o krängde pizza o snacka lite skit, sen hämtade vi riki o matte o körde runt lite med dom bara. & jaa sen körde vi runt lite till xD haha. Sen hem till mig o softa :) ,
silvio kommer antagligen snart en liten runda bara, ska försöka förklara vägen till vart jag bor i vallåkra sen, heja mig! haha
Är riktigt värdelös på att förklara väg -.-

hahahah fick reda på en massa idag också! vet fan inte om jag ska skratta eller gråta! hahahah
jag ska inte vara sämre ;) ;) ;)
pusspådet.

ѕєє, i ιiкє, i wαηт, i gєт!





MMMMMmmm vad jag ska gå & sova gott nu :) upp tidigt imorgon, har en massa att fixa osv. blöh !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0