Söndag *

Ojj vad längesen jag skrev xD haha
Har bara inte blivit så :) Nu har vi iallafall flyttat o grejer, har dock inget internet, men springer in till min kusin o snor datorn ibland ;D haha. Fast har fått låna deras mobilabredband nu när dom är hemma o inte behöver det, så de e ju bra iallafall :) höhö
Jaha måste iallafall säga Grattis till Michelle som fick körkort i fredes :D <3
så i fredes lagade jag o Linda tacos o bjöd hit farmor o farfar o sånt sen åkte vi mest runt o va lite taxi :) sen åkte jag o minni en liten runda till dalhem, men sen hem till Minni igen likafort typ :) igår drack vi lite hos möller , sen promenerade jag en bra jävla bit på väg hem, men ångra mig o gick tillbaka heeeeeeela vägen o lånade michelles mobil o ringde pappa istället ;D haha palla mig då. Sjukt härligt väder idag, så det blir nog att åka ner till pizzerian o käka, blev sjukt sugen på hamburgertallrik :S haha. sen hem o hämta min hund hos mamma sen ut o gå :) så jävla skönt. Behöver rensa tankarna lite :) höhö
Kanske michelle skulle komma en runda ikväll också, annars blir det väl bara att slöa sen resten av kvällen :)


Puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0