tråååååk!

fifan vad segt detta är! sitter på ungvision o gör absolut ingenting vettigt..
Väntar på att jossebabe ska komma o rädda mig o ta mig härifrån, smiter härifrån lite tidigare skadar inte ;D haha. sen hämtar michelle oss så blir det en sväng till Landskrona o billeberga o sedan Centersyd! :) tycker hon ska snabba sig med att göra sig klar xD haha.

Igårkväll lekte jag med michelle, åkte hem till anna o jonas oh guuuud vad söt deras hund är! åh vad jag också vill ha en siberian husky, ( stavning? )  .. velat ha en sån så länge. någon gång i framtiden ska jag köpa mig en sån! :D höhö
Men nu har jag mitt lilla hjärta Tessi <3 hon är ändån finast!

Nej nu ska jag fortsätta med att göra absolut ingenting -.-  skitdrygt.

ikväll är det väl tvättning och städning som står på schemat bara ;(  suck.


och vad händer på Valborg ?!


puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0