don't you forget who has been there all along no matter what

trasig? Ja jag känner mig helt ekande tom & slutkörd i hela kroppen.. Jag tror jag ska ta & krypa ner under täcket och titta på en film tills jag somnar. Känns oerhört lockande just nu.

har inte gjort så mycket idag, varit hemma från jobb då jag mådde illa tidigare, men det gick över sen så mådde jag bättre så har tvättat en massa - varit hemma hos farfar - & hann även med stan en runda med trevligt sällskap :) Men sen hem igen för började må dåligt igen.. suck! jag hoppas på att inte må dåligt imorgon, så jag kan åka till jobb. miss it. haha
Det blev inget jönköping igår & inte idag heller, men kanske imorgon. vi får väl se. Måste hämta hem all min packning också ifrån niklas ;b haha. passa på och sola också kanske imorgon. färgen börjar försvinna. blä.
Sen funderar jag starkt på att bli rödhårig snart, eller ja inte knallrödhårig så att ni vet. det ska bara skifta i röda nyanser. Dvs om jag vågar, är så feg när det gäller förändring utav håret ;b haha.

" alla sagor har sitt slut, men i verkligheten är varje slut en ny början "  pusspådig.  :*

Seeing people change isn’t what hurts. What hurts is remembering who they used to be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0