kräker på det!

jag orkar fan inte xDD! att det fortfarande är på samma barnsliga nivå, falskhet dit skitsnack dit bla bla bla bla. ÄEE ni är fan skrattretande. ALLT är egentligen! 
Jag är så fruktansvärt glad att vara ifrån allting & allihop, men nog fan blir man inblandad ändå, sådär År efter -.- blir jag trött eller vad? det kommer aldrig bli någon skillnad på någon av er skyller inte bara på en eller två utan alla är likadana. Lär aldrig bli någon skillnad! men håll det ifrån mig NU -.- jag vill inte ha med det och göra. Jag står för VAD jag gör, jag står för VAD jag tycker, jag står för HUR jag gör. Jag är Ärlig,oavsett om man gillar det eller ej. Orkar inte med några konstigheter! så trött på det. LÄMNA MIG UTANFÖR. ni kan behålla det inom ER.

Vill inte ha med något fejk och göra längre,ring inte mig, smsa inte mig, prata inte med mig -.-

aja, nyss varit & solat .Träffade Ricky också på miatorp så blev en pratstund med honom :) annars idag har jag inte gjort alltför mycket, tvättat en himla massa osv bara. blä.
Helg imorgon! gillas :) nästa vecka är jag långledig! lr ja iaf en vecka xD haha.

pussss!

i love you til the day i die!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0