hemska söndag!

herregud , mitt huvud dödar mig! mår som ett jävla helvete, och WTF hände ?! hahahahha
För mycket alkohol & sedan en utgång på det (y) haha! hur kom jag hem?
aja iallafall, det blev förfest hemma hos mig, tillsammans med Niklas,Oscar,Råttan,Annie,Bea & Korndal & valpen :P mkt spelande o mycket skratt (y) sedan åkte vi på äventyr i Landskrona xD fråga mig INTE vart vi var någonstans -.-  men ja det var sjukt kul iallafall. Hemvägen är lite i dimma haha men vet jag fick gratis natta-mat på milan av anna ;D hehehehhe. aldrig fel! kanske borde ätit innan jag spelade ölspelet också så jag ite hade fått en sån karatefylla -.- lätt o vara efterklok. Nej fy nu kan jag inte skriva mer, varenda gång jag skriver på tagenterna så exploderar mitt huvud sååå jag säger GODNATT jag går & sover bort den här dagen!
lite godis hade INTE varit fel dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0