inte helt okej?

Hejhopp!

idag gav jag mig på med att färga mitt hår RÖTT som jag sagt jag skullat göra nu i flera månader men aldrig gjort xD men ja det blev inte så mycket med det ;D hahah! det blev bara mörkt ändån xD aja är väl lika bra det. så det är iaf ingen skillnad på då & nu WTF?! :b aja får göra om det en annan dag. Ooh jag har beställt sjukt snygga skor idag! wow love them! hihi, ( inte dom jag la in igår på bild ) sen en klänning också! (y) och lite annat smått & gott bara :) vill att de ska komma på dirr! xD graow!
Fixa tid till att göra ve mina naglar också nu någon dag :) verkligen på tiden nu. & snart fredag det gillas!  då blir det fest :) hihi. Nej nu ska jag slänga mig i soffan & glo film tills jag somnar :)  upp imorgon och dra till helsingborg och fixa nytt busskort & byta en body på gina o lite sånt , sen upp till mia en runda säga grattis till julan som fyller år :) stora tjejen nu! oh & nu har jag äntligen fått se karate kid! :D höhö. jag bara älskar will smiths son, sötaste ungen EVER! Näää Godnatt på er! :*

everywhere i are , you stop and stare
you think i care , i DON'T
you talk real loud , but you're saying nothing cool.
you can try and try you can't be ME.
but it's alright , i don't give a damn
i don't play your rules i make my own


gammal bild på mig&josefin. heheheh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0