Lördag *

There comes a point in your life when you realize who matters, who never did, who won't anymore, and who always will. So, don't worry about people from your past, there's a reason why they didn't make it to your present or future.

Jag är inte svarthårig längre !! det känns skumt , har varit det såpass länge nu xD hahah , fast håret är ju iofs fortfarande mörkt :) men jag tkr det känns ljusare bara för jag har varit så van vid mitt svarta xD höhö.
Nu blir det massa inpackningar som gäller, avfärgningen är inte snäll mot håret.. Jag som nyss fått ordning på det efter det varit så skadat som det har varit ;o
Spenderade kvällen igår med Oscar & Danny :) träffade även Cookie en runda & sen va vi fylletaxi till martin o sarah & jokkinen också. Sen va vi lite här o där o överallt , kom hem inatt någon gång och somnade som en stock! vaknade idag & mår hur bra som helst trots ölen igår ;D så ska bege mig och sola snart :) sen får jag se vad som händer ikväll! ta några öl iaf ;) hmmm.. Oscar påpekade för mig att det är minst 2 månader sen jag inte drack på en helg.. jag som tkr jag har dragit ner på det ordentligt! hahah -.- Men nejdå han räknade ut att han kört mig så många helger i rad osv xD såå snart ska jag ha hålla mig en helg! mohahah.. duktiga jag (y) haha!
Nej nu ska jag dra & sola!

seeeeeeeeeeeees!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0