rubrik?

blev bio ikväll med mammsen & Linda :) glodde Eclipse , och är egentligen inget jättefan utav twilight-filmerna, men den var mkt bra! :) blöh ätit så mycket godis så att jag mår illa nu! proppmätt..
Nyss tagit en snabbdusch & snart ska jag bädda ner mig under mitt täcke och sova! jobb imorgon igen :)
varit ledig idag ju, fast varit på en massa ärenden hela dagen typ.
& för övrigt så är jag trött på alla falska idioter xD och menar inte bara dig, utan dig också :) + några andra & typ dom flesta! hehehe xD

if payback is a bitch,and revenge is sweet, then im the sweetest bitch you will ever meet :)

jag tänker vara glad oavsett!

mmmm! & jag längtar till helgen :}

iiih vilka minnen denna bilden väcker!
satt & lekte med uffes dator minutrarna innan Tina o thomas kom och hämtade mig då vi skulle åka o hämta uffe på flygplatsen när han skulle komma hem från usa, minns så glad o förväntansfull jag var då xD haha! sen kom han vinglande xD
det är kul med gamla minnen ibland ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0