sorry, im not rihanna i dont love the way you lie

jaha då va vallåkra-träffen över. Haft en helt underbar helg. Hann även med Halmstad igår xD haha! ideér
usch jag är trött idag.. idag blir det film & mys bara kanske med sällskap :)) nu ska jag iaf gå & äta lite frukost sen duscha & sen lägga mig på soffan , va inte hemma förrän imorse! så lite sleten är man. Gled cabbe med oscar och co efter jag stack från campingen inatt.
Oh skönt jag är ledig en vecka nu! :D sen är jag bara en vecka kvar i stallet :( sen slutar jag där o börjar i butik istället..Lite synd men men :) ska kolla på en lägenhet också nu faktiskt. Men får se hur de blir med den :) hehehe. Nej nu ska jag få i mig lite mat iallafall :) & försöka få tag i min syster som jag såg försökte få tag i mig 8 imorse :S

~Falling out of love is hard
Falling for betrayal is worst
Broken trust and broken hearts
I know, I know
~





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0