Sometimes you have to forget what you want & remember what you deserve

Söndag - & jag är lagom sliten. haha! men det har varit en underbar helg fyfan vad kul jag har haft. bakfull som aldrig förr va jag i lördes när jag vakna, så bara till att börja om igen xD o rätta till det, sen blev det förfest hemma hos Tanja , vi 5 tjejer hade kul o trevligt, sedan begav vi oss in till Helsingborg, haha åkte karuseller också minsann! hahah. Sen splittrades vi på natten & jag va med Bobban istället :) hihi. Vi drog till krogen o sen Skulle vi egentligen hem till han o efterfesta med dom när krogen stängde, men Oscar kom & hämtade mig istället :) så åkte vi till billesholm o lämnade folk så jag va inte hemma förrän 5 i morse, så den här söndagen har jag spenderat i min säng! ljuvligt xD

Moi innan festivalen *


Kommentarer
Postat av: Andis

Flera helbilder på dig:d

2010-08-19 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0