bla bla bla

hejhopp, det är lite dåligt med uppdatering, i know. har typ absolut inget vettigt att skriva. Baby, är hemma igen. så har spenderat dagarna hos honom. i osndags va vi hos Anna, och i torsdags hos möller sen minni. och i fredags bara hemma och softa. och i lördes hos möller igen ;p och söndag va slappe-dag :)
idag var jag ledig från skolan, ( tror jag ) haha fattade inte schemat riktigt. men det märker vi imorgon xD haha..
så idag åkte jag & mia till väla, sen fixade hon sina naglar osv :) sen hämtade pappa mig. Så va vi och åt hos farmor & farfar, MUMS! sen har jag varit ute med Niklas,Danny,Sanne,oscar, och jokkinen ikväll och kört rundor :)
nu ska jag hoppa in i duschen & sen hoppa i säng! lång dag imorgon, skola från 9- halv 4... sen på kvällen ska jag iväg och plåga mig några timmar ;o uuuuusch..

puss på er!
jag & vicky myyyyser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0