feberfri !!

wiiiiie känner mig feberfri! men är fortfarande helt sluuuuut.. MEN idag var jag TVUNGEN att plåga mig upp ur sängen imorse för att ta mig till skolan.. var tvungen att vara på en viss lektion för att kunna få godkänt i hela kursen.. skitjobbigt var det, och till råga på allt var det massa rollspell o såna grejer ;o trodde jag skulle avliva på kuppen & fyfan vad jag & Rebekah sööööööööög på rollspell hahahha, -.-
aja , man kan ju inte va bäst på allt :) hostade mig igenom dagen iallafall, duktig är jag (y)

När ska folk lära sig? jag är skit-kassssssss på att höra av mig.. inte för att jag inte VILL men ja jag vet inte -.- ÄR VÄRDELÖS.. men är trött på allas klagande, eftersom ni känner mig borde ni veta hur de ligger till vid det här laget..
I'M ME!

nej nu ska jag fortsätta på en av dom spännande böckerna jag fick i julklapp :D & fortsätta hosta ihjäl mig..........

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0