confused

Well, igår blev det fest med Tess ♥ :) började med att Danny kom och hämtade mig och körde mig till Miatorp. Där mötte jag upp Tessi, Mierza, Izza och ngn annan jag glömt namnet på.. :) därefter träffade vi alla andra och sen blev det Fest! riktigt trevlig kväll faktiskt :) ! va väl hemma vid 5 tiden imorse eller ngt? danny va så snäll att han hämtade mig igen xD hehe!
Idag skulle det egentligen blivit utgång med Rebekah och alla dom andra, men blev helt mätt och seg efter släktkalaset vi haft för pappa ikväll ;p så jag & Linda smet undan tidigt och har glott film ( the proposal ) mycket bra faktsikt (y) , blir väl att sova snart eller något. Lugn och skön Lördag så mår man bra imorgon med ;) haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0