tatuering

va iväg och tatuera mig hos Pippis igår :) första timmarna var det inte så farligt, men dom sista 30 minuterna var ett rent helvete -.- haha. den är dock inte helt klar , men såhär får den vara ett tag nu ;D hahah..(kommer bild när jag orkar )
idag har jag varit i skolan, sen hos Mia och hämta bok ( tkr det är mkt bra att dom har satt en busshållsplats utanför henne precis nu ) mohahah!
När jag kom hem slängde jag in en tvätt sen decka jag på soffan en timme, skööönt! nu har jag precis blivit klar med en tvätt till så nu ska jag och pappa åka o handla :) ikväll blir det pluggggg, (y)

pusssss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad har du tatuerat? :DDDD

2010-12-17 @ 11:12:05
URL: http://michejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0