2010 02 17

Jahapp, nu ska jag ge mig på det här med bloggande ;D haha. får väl se hur det går! Mia hjälpte mig lite att komma igång iallafall xD haha. 

wellwell..

Idag kom Ulrika och hämtade mig när jag vaknat :) då bar det av till vetrinären med hennes hund. Gick bra (y) , Sen åkte vi hem till hennes föräldrar i asmundtorp & gick en runda med hundarna :) mys.
Längesen man träffade Ulrika, så det var trevligt o bara umgås o snacka lite skit om allt o ingenting :) <3
Sen åkte vi hem till Mia :D ! så nu har jag äntligen varit o hälsat på i deras nya lägenhet , bättre sent än aldrig ;D äsch det får bli bättring på oss faktiskt :S  ..
men iallafall, så satt dom där o datanörda sig med deras skolarbete, och jag fattade ingenting -.-  haha! Sen skjutsade Ulrika mig ner till stan så gick jag o solade , sen mötte jag upp Linda :) 
& nuu har jag äntligen kommit hem igen efter en hel dags farande hit o dit xD

så nu sitter jag här o segar, vill göra något. Är sjukt ölsugen ikväll ;o men men händer ju ingenting så blir nog bara en filmkväll med syster trots allt ;P höhö.

Hejsvejs!




Jag & Mia <3

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, ja bättre sent än aldrig är det ju faktisk! :) och skäpning, ja det håller jag verkligen med om! vi har blivit jätte dåliga på det :( dum dig! pusss <3

2010-02-17 @ 22:11:56
URL: http://idontlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0