2010 02 19

Jahapp Fredag idag dåva :D melike.
Vaknade 20 över 8 idag , megapigg o mega uttråkad, palla vakna så tidigt finns ju inget o göra då xD , men så jag bestämde mig för att städa litta ;D heja mig! haha.

Ikväll blir de kanske en tur till Danmark med Lollo, hem till ngn där o festa lite ;D höhö.


Gårdagen var trevlig. & jag hade tur, tåget var inte inställt ;) men däremot bussen sen var typ 20 min sen, så höll på att frysa ihjäl på ramlösa station typ! haha. men men efter långt om länge kom jag till ragnar :)  där va Minni,Mindy & Ragnar. Satt o pratade o hade allmänt trvligt, drack lite öl, sen kom riki,uffe,möller o munken också en liten runda. Då gick jag,Mindy & Minni ner o spelade biljard o drack ngn öl nere på pizzerian där :) sjukt kul :P haha.
Sen när vi kom tillbaka hade dom andra typ dratt, så satt kvar en stund o sen åkte jag hem :)


Nej nu funderar jag på att ta ut bebis o busa lite i snön med henne :}  höhö.


& Jag blir så sjukt jävla trött på folk,.!
mitt stora fel är nog att jag har för lätt för att lita på folk. Hädanefter ska jag bara lita på mig själv! :) blir bäst så va ;)





                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0