2010 02 20

Tjaa :)


Jahaja, igår blev det att jag åkte hem till Lollo o förfesta, sen drog jag,Lollo,Emmylinn & Snicki till danmark hem till Kasper o festa :) Riktigt kul ändån faktiskt, sen åkte vi till Helsingborg igen & drog till Steakhouse o crom :) Sen ringer mitt lilla hjärta Michelle mig så blev det att jag drog till Tempel & Mötte upp henne,Amir & ngn annan där! sjukt kul :D höhö. Men sen kom jag ej hem på ntg sätt, men iaf kom hem typ efter 6 imorse, när jag väll fått skjuts! haha aja sånt som händer xD

Så usch idag mår man som man förtjänar iallafall :/  uschusch.
Meeeen det va bara o bita ihop & göra ve sig,  o sen har jag suttit på släktkalas hela kvällen! :)  efter en kväll med min släkt sen är mitt huve dött typ -.- HAHA.

Så ringde till slut till Niklas så körde han mig & Linda hem för vi pallade inte mer :P
Så nu sitter vi här o datanördar oss :) 
Hon har ändån fått mig att LOVA att jag inte ska dricka på hela veckan + nästa helg ;(  it sucks. men men xD får väl försöka hålla det ;D höhö.


Nej nu ska jag gå & glo film sen nanna :)

Hejsvejs. 


      
Det bästa som finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0