2010 02 23

ohhhhhhh , vaknat på helt fel sida idag känns det som! skitjobbigt o vakna till av att dom helrenoverar i lägenheten bredvid skit tidigt imorse! ;@  ..


menmen.,

igår lekte jag med Niklas :) sen skulle vi köra till Perstorp & köpa bil helt plötsligt xD  han bytar ju bil som andra bytar underkläder tkr jag -.- , men men , så vi hämtade iallafall upp Kulle & sen hämtade vi den :)  sen bjöds det på McDonalds på hemvägen. Ett måste när man är iväg o hämtar bilar säger niklas haha!
Sen skulle dom då ut o pilla med bilen , men det pallade jag inte , hade typ frösit ihjäl lr något såfall :] höhö.
Så han fick köra hem mig :) 


& idaaaag ska jag ÄNTLIGEN leka med Michelle igen! Hon & Peter kommer & hämtar mig om drygt en timme, ska äta o sånt hos henne, sen nanna där :) evigheter sen typ. <3


OCH FÖRRESTEN:
Får höra en himla massa om personer i min omgivning hela tiden, dels om dom 2 personerna som står mig jättenärma. Men alltså, jag orkar inte bry mig... visst det gör mig ledsen o höra. Det är väl klart. Men utan dom hade jag inte kommit såhär långt ens med allting. 
Men personligen tycker jag att Ni nästa gång är ärliga mot mig istället. ärlighet varar längst. Orkar inte få höra sånt mer,   
så skärpning!  



Nej nu har jag inte tid o sitta här mer :) Hejsvejs.


 



   


Kommentarer
Postat av: linda

tell me :O

2010-02-24 @ 02:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0