lovely!

Riktigt mysig dag :)

Först legat på stranden & stekt med trevligt sällskap , enda negativa är att jag somnade i stolen 1 timme & nu ser jag ut som en kräfta YEY! haha
Sen hem & duscha o sånt, skulle egentligen träffat Alex en sväng men det blev inte av för fick inte tag i ulrika ;D haha. Så istället åkte jag och Linda ner till pizzerian o feta oss :) sen gick vi upp mot skolan för jag har haft min cykel där sen ett par dagar tillbaka, men den va fan stulen! jävla skit..haha
Så vi började gå hemåt istället, men fastnade hos Annika o oljan, för anna var där :) busade lite med Electra o snackade lite skit, tiden bara flög iväg ;o sen kom även hampus dit o väntade på Jonas så buasde vi med castro & Electra :) sen blev kl mkt helt plötsligt, så gick jag & Linda hemåt igen.
& nu ska jag snart slänga mig i sängen , för imorgon blir det jobb (y)

Japp det var väl det hela!
Nu kallar sängen , Godnatt! :*

Livet är kort, bryt reglerna. Förlåt  snabbt och kyss långsamt! Älska sant, skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som en gång fick dig att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0