Never kiss your dreams goodbye

Hejhopp :)

Vilken dag.. är sådär smått halvdöd. Mår konstigt och är hela tiden svimfärdig typ :s jobbigt.. nyss sovit ett par timmar, skulle egentligen bara sova en halvtimme-timme, men somnade rätt ordentligt visst xD men det va skönt! höhö
Helgen har varit super! i fredags jobbade jag länge sen åkte jag hem o bara mådde :) skulle egentligen hem till Möller den kvällen och dricka lite, men eftersom jag red den dagen på jobb med tjejerna & slog i mitt huve rätt rejält i en gren i skogen  i full galopp när vi racea så hade jag fete huvudvärk så det blev en hemma-kväll , skulle ändån upp & jobba på lördagen :)
Jobbade på lördagen , red sen ut en sväng med Emma o mös :) sen slutade jag vid 1 tiden & drog ner til stranden & stekte :P asgött.
Sen på kvällen kom Jossebabe hem till mig & så gjorde vi ve oss här o lite sånt, sen drog vi till åstorp för att möta upp Andy,robban & kent. Så det gjorde vi :) träffade även Hampus , Jonas och oscar i åstorp en liten runda :)
Sen begav vi andra oss till nyvång för o festa ;) det var riktigt trevligt. vaknade astidigt idag, att sova borta är inte mig grej , haha. Skitjobbigt att vakna upp hos andra xD men iallafall fick god frukost och lite sånt , sen körde Kent oss till Råå så drog jag ner till stranden en sväng :)

annars idag har jag bara träffat Hampus och lite sånt typ :) sen nu ikväll legat död i sängen xD hehehe.
Hampus Nilsson , är så otroligt glad att du bara är som du är , du är en underbar vän! <3<3<3

Saker & ting kan inte bli bättre!

Nej nu ska jag mysa och kolla film o sova, jobb imorgon :))
pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0