Regn :)

& jag tycker det är SÅÅ skönt med regn idag! orkar inte med sån äckelvärme -.- kan va skönt ibland men inte för mkt xD men de behöver ju iallafall inte åska , jag tycker det är lite obehagligt med åska.. Men men ;P

Igår va det HEMSKT att jobba! sprang ute med 12 hästar med nybörjarryttare i 2 TIMMAR i den stekheta solen, så fuck er alla som låg på stranden o gotta er medans jag höll på o dö! -.-
lagom svettig (y) mums...
Helt döö va jag när jag kom hem iallafall..haha men Ulrika kom hit så åkte vi till råå & mötte upp Möller,Kevin,Jonte & Ragnar där och tog oss ett kvällsdopp :) eller ja när jag kom så va det bara möller som ville bada med mig :P Så vi hann precis innan åskan & regnet kom :)
Sen skjutsade Ulrika hem mig igen :)

Idag var det lite skönare att jobba :) det ösregnade så hela jag har varit plaskblöt hela dagen, men idag var det iaf inte utav svett ;) hahah

Kanske åker inom Möller en runda ikväll , blev duktig sugen på att dricka lite när han sa dom drack -.- MEN duktig som jag är så håller jag mig eftersom jag ska jobba imorgon! :) höhö men åker in o säger hej en runda iaf.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen få med mig min kära lillasyster på en promenad. önska mig lycka till HAHA

ha det bra pusss!

judge me
& i'll prove you wrong.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0