Söndag 11/7 - 10

Hejhopp :)

Dåligt med uppdatering de senaste xD men men

i veckan har jag bara jobbat & ridit en massa :) & i onsdags blev det även kvällsdopp med Uffe & Linda :) cyklade från vallåkra till rydebäck, sen fortsatte jag & uffe från rydebäck till Ga i hbg och träffade riki en runda xD sen tillbaka mot råå badade en sväng till sen mot rydebäck o hemåt igen :) en jävla cykel-tur , men det var skönt! hur härligt väder som helst ju :)

i fredes blev det utgång med Sarah & Anna, åkte först hem till sarah o där va även Natta :) drack lite o gjorde ve oss. Sen drog vi hem till natta o gick ut med hennes hund o drack vidare där :P sen kom även Anna o förfestade med oss :) mkt trevligt. Sen vid 12 drog vi ut, men natta stannade hemma, träffa Tessie ute också :) hade kul tills allting urartade..
tråkigt det ska bli sånt men men!

Lördag så tog jag det mest lugnt, va på råå camping ett tag o käkade o sånt med släkten.

Nej nu ska jag snart bege mig till stranden o sola & bada :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0