a mans trash , is another mans tresure

Hellooo :)

tråkigt väder det är ;(  blöh. Blev inget stall idag, utan skulle till arbetsförmedlingen o lite sånt så.. Sen mötte jag upp Linda i stan så drog vi till väla. köpte en tröja och lite annat smått & gott ;)  tihi.
usch tråkigt när vi kom hem, fick åka med mamma till vetrinären igen med bebis :(  hennes stygn hade spruckit upp, usch äckligt ;b sen sa dom också att där fanns en liten elakartad cell, så det blir en operation sen igen för hennes del :/ men hon kommer bli bra iallafall :) hoppas jag!
Åeh det är så tråkigt utan högtalare till min dator.. långtråkigt! får ta tummarna ur röven & fixa det någon dag ;b haha.

Imorgon ska jag till min älskade Josefin och mysa :) sola,fixa naglarna på oss, färga håret - med mera!  loveu.

Läste denna som en person skrivit på facebook och tyckte den var så bra :)
:

Under tiden du skriker åt din kvinna, finns det en man som gärna skulle vilja viska fina saker i hennes öra,
Under tiden du förnedrar o förolämpar din kvinna, finns en man som skulle göra allt för henne,
När du våldför dig på din kvinna finns en man som gärna vill älska med henne,
när du...får din kvinna att gråta, finns... det en man som skulle göra allt för att se henne le..


Nej nu ska jag städa lite sen börjar greys anatomy så blir det bara mys, sen sova :)  upp tidigt imorgon & jobba ;b  Godnatt!

so sweet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0