believe me im lying.

Hejhopp :)

Midsommaren blev till slut helt okej ändån! åkte till råå camping o började festa sen drog vi ut i helsingborg :) egentligen tycker jag inte det passar sig att gå på krogen på en midsommar, det ska vara en ordentlig hemmafest då ju! menmen hade kul iallafall ;)
Dock glömde jag min mobil i taxin hem sen på natten! SMART CINDY -.- men som tur va så kunde jag komma o hämta den dagen efter :) så uffe följde med mig o hämtade den igår, sen gick vi hem till möller en runda.

Idag har jag legat o stekt på stranden! badade en massa också :) kallt men skönt ändån!
är ledig imorgon och på tisdag! så om vädret tillåter blir det stranden imorgon igen :)

övningskörde lite till idag med pappa :) hihi

Nej nu blir det film & mys med Linda <3

pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0