börjar det avta..? ;o

... jaa kanske! på sätt vis känns det jäääävligt skönt, men samtidigt är det synd på ett sätt.

Tack..
~~~~~~~~

Jag har iallafall bestämt mig!
Jag blickar framåt!
& det känns jättebra att jag känner mig såhär glad och positiv, har kommit till insikt att vänner som sviker inte är något som jag ska klamra mig fast vid.
Jag har det bra som jag har det nu :)
Jag är faktiskt mycket stolt över mig själv över att ha tagit tag i mitt liv rätt så ordentligt om man säger så :) bra jobbat Cindy! HEHEHE (a)

Har varit ett par dagar nu på min praktik , dock är jag ledig imorgon SKÖÖÖNT! ;D
jag trivs bra där, mycket slit men det kan de va värt :)

haha måste bara tillägga att det finns nog hopp om att det finns snälla omtänksamma personer kvar i samhället xD
igår när jag skulle ta bussen hem från jobb, så slutade mitt busskort att fungera! och hade inga pengar mer än på mitt kort , vilket dom inte tar på bussen såklart ;p hehe , men iallafall, så var där en jättesnäll kille som stod bakom mig , och bara helt plötsligt erbjöd sig betala för mig istället ;D ofta man bara betalar en främlings biljett sådär? Hade ju aldrig jag gjort iallafall, för jag hade tyckt det varit kul om det gällt ngn annan att dom ej fick åka med :P haha. Men så är jag ju också en ond människa enligt Josse ;D hhahaha,
Nej så jag va iallafall HEMSKT tacksam mot den här snälle killen ;D finns alltså hopp om det i samhället xD haha!

Nej nu är jag megatrött så nu ska jag gå & borsta tänderna och lägga mig och sova gott :)

Pusssss!






Kommentarer
Postat av: josse

du ÄR en ond människa! hahahaha ;D

2010-06-07 @ 12:16:41
Postat av: josse

du ÄR en ond människa! hahahha ;D

2010-06-07 @ 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0