:*

nu undrar jag vad jag har gett mig in på ;) detta är helt okänt för mig.. heheh ;)

aja sånt e det ;)

vilken röst ;) :*

har ju varit ledig idag, så idag blev det stranden HELA dagen med Linda & Jossebabe! myspys <3

sen hem & duscha och lite sånt, sen varit iväg på lite ärenden osv bara :) och nu sitter jag här med datorn i knäet & kollar på tvn o kränger godis som bara den.HAHA nice xD men usch är sjukt trött :} så ska snart släcka ner o krypa under täcket och sova :) imorgon blir det till att ringa och väcka en bakfull Jim o dra honom med ner till stranden som sällskap xD ska ju bli gotteväder! och jag får ju passa på medans jag är ledig, annars jobbar jag heeeela dagarna :( 

men NOG KUL att jag gått och blivit förkyld nu när det är SOMMAR? palla det liksom.. haha

it's okey if you hate me , if i was you , i'd be jealous to! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0