Godmorgon :)

eller ja själv vaknade jag för ett antal timmar sen ;b men iallafall xD
förstår inte varför jag vaknar så tidigt alltid när jag är LEDIG!
men men ;p

Igår blev det kvällsmys hemma hos jossebabe, med massa skratt :)  först gick vi oh solade och sen hem till Josse och färgade håret & fixade naglarna på oss :) väldigt tjusigt må jag säga! 
Kollade också på vampiries diarys ( stavning? ) men josse delade inte min förälskelse i Damon -.-  men så iofs så har hon inte alla hemma :D haha!

Sen åkte jag hem vid 12 tiden fick springa till ramlösa , PUH gissa om jag var halvt död? när jag väl är glad jag hann med tåget så va det ändån ersättningsbuss :@ sne jag blev då! så ringde jag niklas så hämtade han & jokkinen mig på stationen och körde mig hem så slapp jag gå i mörkret bland alla sniglar och slemmiga saker ;) haha.

Idag är det många som tar studenten! ;b så väntar på Hampus ska vakna till liv så ska han fixa öl till mig :) HEHE
ska bege mig en snabb runda in till stan nu snart o göra klart det sista :)
Sen hem och göra ve mig & hinner jag, så kanske jag åker med Hampus till Danny först , men annars hämtar jag & pappa upp han där innan vi kör till michelle :)

Ska vara hos michelle ett tag , sen drar jag vidare iallafall skulle jag tro till Helsingborg ;)

Nej nu ska jag gå & käka lite och dra till stan sen hem o börja locka håret som lär ta ett bra jävla tag -.- SUCK.

Ha en förjävla bra kväll :D
pusssssssss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0