Helgen :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times : hard to handle.
But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.


Godmorgon!

Lördag idag, och jag mår toppen! igår åkte jag med pappa & dom ut till råå camping till mats husvagn och drack lite :) väldans trevligt faktiskt. Skulle egentligen dragit till stan efteråt, men åkte hemåt istället vid 2-tiden. skönt!
Så nu har jag precis varit ute & gått med Vicky en runda ( är ju hundvakt ) !
Ska bara ge alla frukost & sånt nu, sen ska jag gå ner till mina grannar som har 10 st sankt bernhardsvalpar :D underbart!  själv bestod min frukost utav min godispåse & nu mår jag illa :(  blöh. Men godis smakar aldrig så gott som på morgonen när man vaknar :D haha!
Ikväll ska jag hem till Josse , vi ska ha en myskväll BARA vi två för en gångsskull ! hyra film & köpa masssssa godis, snacka lite skit och bara MÅÅÅ :) kolla lite bröllop! ELLER ska vi det ?!?!?! nej fy verkligen inte! hahahaha. är så trött på det jevla kungabröllopet! farmor pratar inte om något annat SUCK.
Imorgon blir det kalas för min lillasyster :) hon fyller 17! fast i mina ögon är hon fortfarande 12 :)  hahah.

& ja JUST DET! på måndag börjar jag övningsköra ;D ;D ;D så håll er borta ifrån vägarna! haha xD
nu jävlar så ;)



mats & pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0