i dont dislike you, i nothing you

Torsdag! och ikväll är det UNDERBART väder! är på så sjukt gott humör idag! allting går så bra ;)
haha lyssna på detta då? när vi va i vallåkra & skulle köra till centersyd så sa pappa att vi skulle ta tiden på hur lång tid det tog, så skulle vi alla gissa xD fula är att jag gissade på att vi va framme exakt 17.21 och mycket riktigt exakt 17.21 parkera vi bilen utanför centersyd, fyfan vad jag ÄGER ! hahaha. ja vi är nördiga -.- get over it! xD

haha men iallafall, hittade en assnygg tröja på centersyd & assnygga underkläder! MUMS ;) hahaha.
Kom nästan nyss hem & är helt slut i huvudet , jag hatar att gå i klädesaffärer!
men men xD

Jag vill att det ska bli nästa vecka för då drar jag igång med uteritterna på jobbbbb! älska det! :D
Nej jag tror jag ska ta mig en öööööööl nu :)

Josefin Cedergren - you&me <3
* * * * * * * * * * *

tycker du inte om mig,
så är det ditt problem inte mitt.
du kan kalla mig vad du vill,
men tro mig jag vet redan vem jag är.
gå runt och skrik dina falska ord,
du bevisar bara hur låg och patetisk du är.
gå runt och hitta på falska rykten,
men både du och jag vet vem som ljuger
& en dag kommer alla få veta sanningen.
jag behöver inte 3000 vänner för att kallas populär,
jag har mina närmaste och jag har dom jag behöver


oooh vi har 6 veckors och 4 veckors kattungar i stallet, helt underbart söta! synd dom växer upp xD haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0