I wouldn't mind a dude that could take my attitude

Hejhopp :)

Jobbat hela dagen , ridlägrena har dragit igång, massvis att göra! men det är kul :) fick en tjusig tröja av chefen idag ;D höhö. När jag kom hem dog jag lite på verandan och sooov! Gott va det, sen drog vi till min mobror Marco som skaffat ett antal datorer till mig som jag kunde välja emellan eftersom min datan är stendöd nu ;(  men han trodde han kunde rädda den kanske , eller åtminstone mina saker som jag har i den! yey! mest alla bilder osv som jag blev ledsen över :(  menmen!
Sen kom Jossebabe också hem till Marco sen åkte vi och handla, sen hem till mig och mös o snacka skit. Kollade klart alvin & gänget 2 eftersom vi somnade i lördes utan o ha sett klart den xD HELT KLART är det min favorit film , hahaha. jag älskar dom!

imorgon har jag sovmorgon, det gillas! för jag & min handläggare på HISO-jobb ska spela minigolf :D haha!
Dock vet jag inte hur jag ska kunna hitta dit ;o  någon som vet vart viskans-bangolf ligger? elelr vad det nu hette -.-  det skulle Ligga vid wieselgrens-skolan, men har inte den blekaste aning om vart den ligger iheller xD HAHA. lyckat.

Jag vill bada! det är i slutet av juni och jag har ÄNNU inte slängt mig i havet! fan illa , så imorgon får det banne mig bli ett dopp :P  om solen är framme dvs xD

Nej nu ska jag krypa ner under täcket och mysa i min ensamhet :)

Godnatt!

BTW! snart midsommar vafan ;o ÅNGEST jag har inga direkta planer ännu -.- hahaha! vad fan händer ??
Festas ska det iallafall ;D heheheh! HELL YEAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0