keep it real

Tisdag, inte gjort alltför mycket idag om jag får säga det själv ;b HEHE
Uffe var här en stund i eftermiddes iallafall :)

Sen var jag iväg & solade med Linda och handlade med pappa. Annars bara varit hemma o gjort absolut ingenting.
Imorgon blir det stallet från 14.00-18.00  :) ska först inom hemma hos mamma & ta hand om bebis lite innan jag tar bussen. Hon staplar på där hemma, väntar fortfarande på om det är en godartad eller elakartad cancer hon har :/  usch håller tummarna..<3

Är fortfarande inte helt frisk, hostar fortfarande som en jevla idiot :/  men men.
ingen träning för mig imorgon heller, då jag är i stallet så länge :/

Nej nu är jag megatrött, så nu kallar sängen.. ( eller ja soffan som jag får sova på den här veckan -.- )


never take someone for granted, hold every person close to your heart because you might wake up one day and realize that you've lost a diamond while you were too busy collecting stones
..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0