The sun is shining now, but still im feeling cold

Hejhopp :)

Jaha då var det söndag igen. Jag har jobbat hela helgen :) duktig jag är då. Har också varit hundvakt till bebis :)
Fast i fredags fick det bli ett par öl ändån ;) haha. Mycket trevligt, fast blev inte så hårt, tog bara ett par öl, men dock blev det jävligt sent ändån. Kom inte i säng förrän vid 5 för kom ej hem på ngt sätt ;p sen upp & jobba vid 9, men skönt var det att jag inte var så bakfull iallafall :)

Idag var det en massa tävlingar och uppvisningar :) kul !



Det är för tidigt, jag är inte redo.




Kommentarer
Postat av: sassi

BABE! <3 så najs bild, SUPERFIN! loveyou.

2010-06-08 @ 16:34:02
URL: http://sarahcharlottevsnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0