yes! i'm adiccted to how we kick it

Godmorgon :)

inget jobb idag , ska på möte istället om ett tag, ska bara göra ve mig sen börja hem till mamma för att smarta jag har glömt mitt papper som jag måste ha med mig där! och min cykel är inte hemma at the moment, huuuur störigt som helst :/
passa på att dra inom solariumet också kanske , det är ju inte sepciellt ngt fint sommar väder -.- så man får fuska lite ;) HEHEH

Igår åkte jag hem till Robert för att ta någon öl o så :)  uffe & riki kom också senare en liten stund ;b
och även hampus kom o va där ett tag :) sen körde hampus mig hem. Det var hur trevligt som helst :) kaaanske blev någon öl för mycket? haha men skit i det , Jag hade kul iallafall :D

Min rygg har knasat som faaen :/   massage? JATACK! -hade absolut inte varit helt fel.. svinont :(

Åhhh jag vill åka utomlands nununu!
Ska iallafall dra till karlskrona i juli och hälsa på Zarah! :D hejdå hbg! sköööönt ska det bli ;b
ska bli kul & träffa henne också igen :) inte setts på flera år, sen jag gick i skolan tror jag det var sist? eller något sånt ;p hehe.

" Jag är ingen dålig person, jag hamnar bara i dåliga situationer "

Ha det braaaa!




Kommentarer
Postat av: josse

" åkte jag hem till Robert för att ta någon öl o så :) uffe & riki kom också senare en liten stund ;b

och även hampus kom o va där ett tag :)" TACK FÖR DISSEEEN

2010-06-16 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0