2010 03 07

Tjaa :)

va ett tag sen jag skrev nu såg jag ;p

men men ;p


En liten uppdatering haha:

i torsdags åkte jag hem till Möller o drack lite öl, mycket trevligt :)
& fredes blev det utgång! (y) 
blev lite strul på slutet men annars va det fett kul ;D
& i lördes fick jag ta mig en återställare & åkte hem till Silvio :)  där va: Alex, Alex,Michael, Macki,Natta,Hanna & jim med en sväng innan han drog vidare & ;p
kul kul,
Så har varit en lyckad helg iallafall, förutom en del Besvikelser kanske , men men sånt är det xD jag överlever ;D

Idag ska jag inte göra mycket annat än & mysa o glo film :)
Sen sooova tidigt!

Megaont i halsen har jag :S  bara jag inte ska bli sjuuuk :(

Ähh, Hejsvejs!



Dont tell me to slow down.


 


                                                                Äkta vänskap <3
                                                              Finns ingen som du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0