don't get mad, get even!

haha ja fyfan ;D
Man tror man känner en person, men det visar sig att man har haft helt fel för sig. Tråkigt men sant. och jaaa nu får ni alla säga "vad var det jag sa "  .. Är oerhört besviken, men just nu , usch nu är jag mest så sjukt jävla ARG .- well you put on quite a show, really had me going ;) 


Jaha, så mycket för dom goda nuheterna jag fick häromdagen ;D ähhh FUCK DE.
Måndag idag, usch tisdagen närmar sig med stormsteg .. blöh.

ja fyfan , själv har man gått och blivit sjuk , men jag antar att det är vad man förtjänar efter man var så dum o åkte o sov i en lägenhet utan någon som helst värme i fredes xD haha
förkyld som ett jävla helvete, feber o blöh allt är bara skit idag xD

Men skit i det, fint väder är det iallafall, synd jag inte får bo hos min mamma mer, annars hade jag tagit min bebis ut på en långpromenad idag! :( saknar henne iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0