gråt en flod, bygg en bro , och kom över skiten :)

jaha,  då va tisdagen över, äntligen hemma :)  flygit o farit hela dagen sen i morse!
wellwell, allting gick bra idag iallafall :)  va inte så värst farligt ändån.
Nu är jag mega slut i huvet haha, så ska alldeles strax gå & lägga mig för man ska ju upp tidigt.
Först vill jag bara påpeka att det värsta jag vet är falska människor, så FUCK ER ;)
Hade typ riktigt fel om er!
Men jag hoppas jag har lärt mig något utav det :)  don't trust anyone.
Jag har lärt mig att livet är så mycket mer än svek och tårar
och att man inte ska bli förtvivlad för folk som sårar.
Jag har lärt mig att kärleken inte är livets största mening
och att livet kanske inte har en anledning.
Jag har lärt mig att inte få för stora känslor
Jag har lärt mig att leva livet som mig själv
och att acceptera att inte alla kan älska mig.




MMMMMMMmmm jag vill ha HELG jappjapp! lalala..


Nej nu kallar sängen , ska upp tidigt, börjar på ungvision imorgon -.-





Om du har en äktavän gör ni två allt tillsammans,

Om du har en äktavän berättar ni allt för varandra,

Om du har en äktavän så litar ni till 110% på varandra,

Om du har en äktavän ta hand om din vän, för du kommer aldrig klara dig utan den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0