Onsdag, 10/3-10

hallåja ;D

nannade hos michelle inatt, hahaha har nog inte skrattat så mycket på aslänge! lr gråtit iheller för den delen xD Hon fick för sig att hon skulle pela in LINSER i mina ögon, ja usch fyfan , då satte vi igång med det, tog typ sådär hundra år , men efter många tårar & mkt skratt så va dom i ;) hahahah! michelle GRÄT så mkt hon skrattade, och jag grät för att hon stoppade sina fingrar i mina ögon typ! hahahah nämen xD

annars gjorde vi inte så mycket, blev inget pluggande ;) hahah. kollade DH & snackade lite skit :)
alltid lika mys :) <3 

Skulle egentligen åkt o sovit hos michelle idag igen , Men kändes inte så lönt eftersom jag ska upp tidigt och fixa med en massa papper osv. massa klabb xD men men

idag var jag,mamma,Linda o mammas pojkvän o kollade på hus till dom. Aldrig hört talas om stället det låg i ! typ Ausås hette det ^.- haha skumt.

Sen åkte jag bara hem igen o har tvättat hela dagen.
nyss kollat Greys anatomt & trueblood, o vikt klart all tvätt. så nu blir det lite kortspel med syster , sen sova :)









saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0