Söndag *

& Det har varit en kanon helg faktiskt trots allt :)
I fredes blev det först hem till Michelle hos Lollo,färgade håret och lite så :) sen kom det folk, sen drog vi till möller o förfesta lite ;p Sedan blev det utgång för mig & michelle iallafall, vettifan vart dom andra tog vägen? haha! men ja fifan hade sjukt kul iallafall :P Sen drog vi till Stattena och mötte upp jim sen drog vi hem till Bobby o efterfesta ett tag :)  Efter det blev vi skjutsade till Ga för att möta Michelles pappa, men blev inte så ;) så mötte upp Munken & Matte där o drog på efterfest igen ;P höhö.

Lördag sjukt sletna drog vi hem till Möller och duschade och fräscha till oss lite xD haha. Josse kom som en räddande ängel o gav oss kläder ;D haha! Sen satt vi där kollade lite film, spelade lite kort o softade :)
Sen drog vi vidare :) höhö

& idag väckte michelle mig mega tidigt så ringde vi Hampe så körde han oss till Lollo så vi kunde hämta vår packning där :) Sen följde vi med till ett garage o kolla när dom höll på med bilen xD dock va jag megatrött så gick o sov en stund i bilen ;D Gott!
efter det har vi bara kört runt och träckt med Hampe , Robin och Markus :)
Sen lämnade vi michelle och sen åkte jag hem & nu blir det film o mys resten av kvällen :)


                              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0