Torsdag *

usch helt slut i kropp o huve nu. Varit ute i huset o hjälpt mats & pappa. Flyttar ju om två veckor ca, så allt måste ju bli klart snart :) kom hem nyss, så ska alldeles strax gå & sova, upp megatidigt imorgon :(  blöh.

Igår va jag med Carro så drog vi till Möller & drack lite, trevligttrevligt. Förutom att vi fick nattligt äventyr sen, frös röven av oss xD haha. men men ;D Sen när vi väl kom hem till slut så nannade carro här , sen sov hon halva dagen typ xD haha!


Nej usch sjukt trött är jag, nu blir det sängen.!
fredag imorgon, upp tidigt o åka in till helsingborg, sen hem o tvätta lite, sen vet jag inte om det blir utgång,fest lr hemmakväll på kvällen ;p får se får se :)
Ska iaf försöka hinna med o färga håret o klippa mig imorogn :)


Nej usch GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0