usch..

vilken vecka! tack o lov att det är Fredag imorgon!
Varit på ungvision varje dag, okej det är inte så jobbigt , det enda jag gör typ är att sitta på facebook ^.- haha. Nej men nästan då xD det jobbiga är att gå upp på morgnarna! ingen hit.. haha.

idag är ingen bra dag , mitt huvud känns som om det ska explodera! en miljon tankar hit o dit.. puh!
aja, stack ifrån ungvision tidigt idag, höhö. Gick en runda i stan och handlade lite hårfärg osv :)
kom nyss hem & nu ska jag vila en liten stund så min huvudvärk försvinner, sen ska jag ut i det fina vädret o gå långrunda med bebis! ;D sen bär det av till Landskrona ;)

Fredag imorgon, gotttt! ;)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin bild på dig! :)

2010-03-27 @ 17:05:43
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0