*stolt*

tycker du inte om mig,

så är det ditt problem inte mitt.
du kan kalla mig vad du vill,
men tro mig jag vet redan vem jag är.
gå runt och skrik dina falska ord,
du bevisar bara hur låg och patetisk du är.
gå runt och hitta på falska rykten,
men både du och jag vet vem som ljuger
& en dag kommer alla få veta sanningen.
jag behöver inte 3000 vänner för att kallas populär,
jag har mina närmaste och jag har dom jag behöver






Tisdag idag då ja,
Sjuuk & Hostar som ett jävla helvete.. Yey! :(
Ska börja packa lite idag , snart flytt igen ju -.- haha. Sen ska jag gå & möta michelle när hon är klar , så ska vi hem till henne , så ska jag hjälpa henne plugga , haha (y) , sen blir det Film & mys o ngt gott. är sjukt sugen på o feta mig med marängsviss ! vatt sugen på det sen igårkväll, jobbigt xD hahah. Så ska handla med mig ingredienser tror jag , MUMS. haha


Nej nu ska jag gå & värma mat och väcka min kära syster , hon kan ju inte ligga här o snarka hela dagen xD haha

Jaa JUST DET ! måste skryta lite också eftersom jag är så stolt över mig själv xD!
jaha ni som känner mig vet att jag verkligen borde hålla mig ifrån spisen xD är en katastrof i köket, kan inte göra något förutom makaroner o det lärde jag mig för inte så länge sen ;D Men igår så gjorde jag spagetti & Köttfärsås HELT SJÄLV :D OCH det gick faktiskt o äta ;) hahah , Gott! pluspoäng till mig :) jag har gett mig fasiken på att lära mig laga mat , så min lillasyster lär mig ;D hon går ju kocklinjen så xD! haha

Jaja nog om det ,
Hejsvejs!





Let's make new memories *

Kommentarer
Postat av: Micheeeelllleeeeeeee

Hahaaha ja mysigt blir det alltid ;:D mumms med gott vi alltid äter! ;D

2010-03-09 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0