du & jag mot världen ;)

inte särskilt bra på det här med uppdatering märker jag xD nu har jag nästan glömt allt som hänt sen sist ;D
Men iallafall det har varit valborg o grejer :)  Började kvällen med att åka hem till Jossebabe åt och lite sånt, sen gick vi till Möller :) sen va det fest.

& allting kändes så bra just då :) men om något verkar för bra är det oftast det ;p

Nu ska jag snart bege mig till stan en sväng :) annars händer väl inget speciellt idag ;p ska va hemma till klockan 9 iaf då är de greys anatomy ;p  höhö. nörd jag vet! -.-
Torsdag imorgon, träffa jossebabe en runda då, gå en runda i stan o fixa lite :)
Måste bara säga att Jossebabe är det bästa man kan ha, hon har fått mig till att inse en massa o att öppna ögonen nu! detta ska jag klara!hur svårt o jobbigt allt än känns. Du&Jag mot världen.

Jag vill ha helg nuuu! :)  uttråkad till max.  

juust de ja, har slutat på ungvision nu , ASGÖTT! :D
ska börja på praktik om ett par veckor, iaf tills jag hittat ett jobb, så får jag iaf pengar under tiden, aldrig fel :D mer än vad jag får nu iaf xD haha. & hästar är ju något jag äääälskar, så ridning och jobba med hästar och hjälpa till med undervisning några månader o få pengar är inte alls dumt :D iiih. me like!

Känns som om allting bara faller på sin plats sakta men säkert nu :) Men samtidigt på ett annat håll känns det som att det bara glider mer o mer ifrån mig.. :/  allting som har sin början har sitt slut.


HALLÅ! tar man inte mig hur jag är eller funkar så säger jag FUCK YOU!!! and you´ll never see me again!!!!!



Nej nu ska jag hoppa i kläder o bege mig till stan :) see ya!
Detta får räcka för idag ;D ska försöka skärpa mig med uppdatering men WTF xD

Dududu<3



When you start to miss me, just remember, I didn't walk away..you let me go!




Kommentarer
Postat av: Jossebabe ;)

ääälskade dajjjeee, du och jag mot vääärlden älskling POOZZZA PÅ DAJJE ! :D <3 En liten öl i stan imrg och snacka lite skit om vädret tillåter? :) <3333333333

2010-05-05 @ 20:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0