:@

helvetes jävla skit, jag har gått och blivit sjuk igen.. :@ skitjobbigt. Menmen, har iallafall börjat på mitt projekt nu :) satt på föreläsning igår i 6 långa timmar INTE KUL, o inte blev det bättre utav att jag va megasjuk! haha, så idag fick jag stanna hemma.. känns inte riktigt bra o precis ha börjat så blir man sjuk o är hemma direkt xD
men men.

Ledig imorgon så jävla gött ;D

Ikväll skulle de egentligen blivit Öl med Jossebabe idag, men va så jävla opepp  så vi sket i det o hon kom hem till mig istället så mös vi bara :)  
MMMMmmm jag vill ha helg nu !   ;)

Har inte kunnat skriva på ett tag då min data har rasat xD haha. sjukt störigt :P så har ingen data ingen internet alls :) men men jag har överlevt xD haha. Annars har det inte hänt mycket, var i malmö förra helgen med Tessie o uffe, askul :D tills dagen efter då vi inte kom hem på ngt sätt förrän sent på eftermiddagen :P annars va det galet kul!

Nej nu ska jag gå & lägga mig , imorgon ska det fixas en massa osv :)
Så Godnatt fuckers! :D

puuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0