:)

Det var längesen jag hade en lugn fredag! :)  Men jävligt skönt idag må jag lova ;P  igår blev det först bio med michelle, såg "prince of persia"  faktiskt mycket bra, MUMS säger jag till han i huvudurollen ;) höhö.
Sen va den klar vid lite över 8 typ, så körde michelle o lämnade mig hemma hos möller :) kollade film o hade allämt mys bara. Vid halv 12 drog jag ut till stan ensam, för hade lovat möta upp snutte där:)  så mötte upp honom på crom, tog EN öl o inget mer ;p puh vad fulla människor är jobbiga när man själv är nykter! ;o hahaha. Nej så farligt var det inte, det var kul :) skulle egentligen hängt med vidare och åkt med dom hem,
Men jag pallade inte särskilt länge utan pappa kom & hämtade mig vid halv2 tiden :) då åkte jag raka vägen hem o bädda ner mig o mös framför en film istället tills jag somnade :) hihi.
Så såg min fredag ut :) och idag känns det så skönt! hehe

Idag är det Lördag & det återstår o ser om jag bara tänker ta det lugnt idag med eller om det blir att ta någon öl iallafall :)

för övrigt så va jag ute i stallet igår, och tror det kommer bli bra att jobba där tills 5 september,sen återstår det o ser om jag får fortsättning där :) me like!

Nej nu ska jag gå & klä mig och sen åka o handla lite osv till ikväll :)

Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0