~ ~ ~

åeh, har varit så rädd hela dagen, mitt lilla hjärta har legat på operationsbordet & dom va inte säkra på om hon skulle klara sig! :(  Hon hade en riktigt allvarlig livmodersinflammation + att dom hittade bröstcancer, usch usch! opererats hela dagen, men nu ringde dom och sa den gick bra! hon klarade det :D känns som om en himla massa stenar försvunnit från mitt bröst nu :D !
så ikväll får hon nog komma hem igen kanske :) hihi <3



Annars så drog jag & Hampus en runda till Göteborg igårkväll ;D haha. Med lastbilen :) sov där & sen kom vi hem i eftermiddes. Väldans trevligt :)

imorgon blir det  möte osv bara :) kanske passa på & sola lite också när jag ändån är i farten ;p

Nästa helg är jag ensam hemma heeela helgen :] skööönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0